12 Temmuz 2009 Pazar

2009 Öss sınavı sonuçları

alt

2009 Öss sınavı sonuçları



Henüz açıklanmayan ve bir yazımızda 15-20 Temmuz tarihleri arasında açıklanacağını duyurduğumuz Öss sınavı sonuçlarının bugün açıklanması bekleniyor.(2009 Öss sınavı sonuçları )

Öss sınavının açıklanacağı gün zaten önceki yıllarda olduğu gibi ÖSYM sitesine giren herkes otomatik olarak Öss sonuçlarına yönlendirilecek.(2009 Öss sınavı sonuçları ) Yani şimdi siteye girip saatlerce "Öss sonuçlarına nereden bakacağım" demenize ve panik yapmanıza gerek yok.(2009 Öss sınavı sonuçları )

Bu arada gelecek yıl Öss sistemi değişiyor sanırım, her yeni sistem geldiğinde ise bu sistemin kurbanları oluyor(ÖRNEK:Ben). 2005 Öss sınavına ilk girdiğimde çok da önemsemediğim öss sınavı, 2006 yılında şimdiki sisteme döndüğünde işim zorlaşmıştı. Önceki sisteme emek verseydim oysa daha iyi bir üniversitede olabilirdim.((2009 Öss sınavı sonuçları )) Yani demek istediğim sizler de yıllar sonra"daha iyi yerlerde olabilirdim" demeyin.(2009 Öss sınavı sonuçları )) Sınav sonuçlarınız açıklandığında "ben 2 yıllığa gitmem" şuraya buraya gitmem saplantısını bırakın. Araştırın, gerçekten gidilecek bölümler/yerler var. Ha zaten hiçbir yerde de eğitim dört dörtlük değil, bunun için senelerce beklemenize gerek yok.(2009 Öss sınavı sonuçları )

Bunları da yazdıktan sonra konuya dönelim, 2009 öss sınav sonuçları açıklandığı gibi http://sonuc.osym.gov.tr/ sitesine girip bilgilerinizi yazdıktan sonra sonucunuzu görebilirsiniz. Öss sonuçlarınızı bizimle paylaşmayı unutmayınız.(2009 Öss sınavı sonuçları )